2013. augusztus 18., vasárnap

Kritika #9

Gyere velem!

Kinézet: Nekem a fejléced nagyon tetszik, tényleg nagyon szép. A háttér egyszerű, de mégis megy a blogodhoz. A zene meg a betű is nagyon jól illik a háttérhez, meg úgy az egész történethez. A modulok jók, az oldalaknál szerintem "Kritikák"-at kéne a legutolsó pontba tenni, de ez csak az én véleményem. :) Helyesírási hibát nem találtam, szépen választékosan írsz, nagyon jó az íráskészséged. :)
Értékelés: 5/5

Történet:  Hát, húúú.... kíváncsi vagyok mi lesz még ebből. Igaz még csak a második résznél tartasz, de már most izgalmas az egész. A karakterek nagyon jók, és egyediek. Szerintem jó, hogy több szempontból írsz, mivel így láthatjuk, hogy egy másik szereplő mit gondol, érez. A részek egész hosszúak, de azért lehetnének hosszabbak is. ;)
Értékelés: 5/5

Csak így tovább, és további sok sikert! :)
http://gyerevelem0.blogspot.hu/


1 megjegyzés: