2013. augusztus 14., szerda

Kritika #3

Más

Kinézet: Nekem a fejléc tetszik, gondolom a jelbeszéd pár eleme látható rajta, nagyon ötletes. A háttér szép, a modulok is jól vannak elrendezve. Nem előnyös a fehér betűszín, ha eleve a háttér is fehér, kicsit zavarja a szemet, de azért megszokható (csak gépen fura, telefonról nem zavaró). Örültem, hogy alig találtam benne pár helyesírási hibát, így sokkal élvezetesebb volt olvasni. :)
Értékelés: 5/4

Történet: Valami eszméletlen! Nagyon jó a történet, és az benne a legjobb, hogy egyedi. Nem minden nap találkozunk ilyen történettel. Persze jó értelemben. :) A karakterek is szuperek, különösen jó, hogy magyar a nevük. A francia részeknél jobban örülnék, ha valahogy le lenne fordítva, mert nem mindenhol derül ki, hogy mit jelentenek/jelenthetnek. Lehetnének hosszabb részek is, de láttam az egyik bejegyzésben írtad, hogy miért nem hozol hosszabb részeket, ezért ez nem is olyan nagy gond, csak megemlítettem. Ezektől az apróságoktól eltekintve, biztos, hogy fel fogok iratkozni, mert nekem valahogy a szívemhez nőtt a történet az elemzés közben. :)
Értékelés: 5/5*

Csak így tovább, és sok sikert a következő részekhez!
http://orokkemas.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése