2013. augusztus 18., vasárnap

Kritika #8

A Vér Kötelez

Kinézet: A fejléc nagyon szép, a háttér meg valami eszméletlen. Igaz, csak Harry meg Volemort látszik, de akkor is, szerintem irtó jó. A zene megy a bloghoz, ahogy a betűméret meg a betűszín is. A moduloknál a "Látogatók"-at fentebb tenném, mint az "Olvasók"-at, de ez csak részlet kérdés. Az oldalak jól ki vannak dolgozva. Helyesírási hibát nem találtam, amihez csak gratulálni tudok. :)
Értékelés: 5/5

Történet: Én annyira nem szeretem a Harry Potter-t, de ahhoz képest, egészen lekötött az, amit olvastam. Jó volt, hogy nem csak a filmet írtad le, de szerintem lehetne benne több a kitalált rész. A részek amúgy, nagyon izgalmasak, és szerencsére jó hosszúak. :) A kitalált szereplők nagyon jól megformált karakterek. Lily és Harry között izzik a levegő, kíváncsi leszek, mi lesz kettejük kapcsolatából. :)
Értékelés: 5/5

További jó blogolást! :)
http://the-blood-obliges.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése