2013. augusztus 26., hétfő

Kritika #12

The eternal dreamy girl's life*-*

Kinézet: A háttér nekem tetszik, a fejléc viszont nem annyira. A képek nem ugyanakkorák, és szerintem túl egyszerű. Ez nem baj, de lehetne jobb is. A fejléc színvilága jó, mert illik a háttérhez. A modulok is jók, de mondjuk én a rendszeres olvasókat a Chat fölé tenném. Az oldalak is megfeleőek, igaz, csak a "Főoldal" meg a "Szereplők" vannak ott, de szertem ennyi is elég. Olyan sok helyesírási hibát nem találtam, aminek örülök. De figyelhetnél, hogy szóköz legyen a szavak között, kkor is ha lezártuk a mondatot. A betűméret jó, viszont a betűszín nem előnyös. Én ezeket a rikitó színeket annyira nem szeretem, de ha neked ez tetszik, legalább rakj be valami olyat, amit el lehet olvasni. A moduloknál egész olvasható, de a bejegyzéseidben alig tudtam elolvasni. A "Blogarhívum"-ban a fekete színt változtasd meg, mert az tényleg semennyire nem lehet elolvasni.
Értékelés: 5/2

Történet: Hát... az elején csomószor nem tudtam követni, meg voltak benne ellenmondások (amikor az egyik szereplő ezt mondta, a másik meg pont az ellenkezőjét), de a végére már egyre jobban írtál. Tehát fejlődtél az írásod közben. A szereplők nagyon tetszenek, jól megformáltad őket. Mondjuk az elején nem tudtam követni Alexa kitöréseit, meg az X-factorban lévő szereplése is homályos volt, de összességében nem olyan rossz a blogod.
Értékelés: 5/3

Sok sikert, és ne búslakodj, mert az olvasóid/olvasód számítanak/számít rád! :)
http://theeternaldreamygirlslife.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése