2013. augusztus 15., csütörtök

Kritika #5 - #6

The time

Kinézet: A fejléc szép, a háttér egyszerű, de mégis illik a bloghoz, ahogy a zene is. A modulok is tetszenek, jól el vannak rendezve. A betűszín is jó, látható. Helyesírási hiba alig van, aminek örülök. Engem csak két apró dolog zavar: 1. nagyon nagyok a szünetek. A párbeszédeknél szerintem nem kéne szünetet hagyni egy-egy ember megszólalása után, mivel ha új sorba lépünk, és kitesszük a "-" jelet, automatikusan arra lehet következtetni, hogy másik ember beszél. 2. a vesszőt, úgy kell kirakni, hogy írsz valamit utána vessző, szünet és utána megint írsz valamit (blabla, blabla). Lehet, hogy te nem így szoktad meg, csak legtöbb ember így írja, ezért olvasás közben kicsit zavaró, ha máshogy látja az ember.
Értékelés: 5/3

Történet:  Igazán izgalmas, érdekel, hogy mi fog kisülni belőle. Nem sok olyan bloggal találkoztam még, ahol a vakságról írnak, de jónak ígérkezik az első pár rész és a prológus alapján. A karaktereid jók, egyediek. A részeid lehetne hosszabbak is, de ez nem olyan fontos.
Értékelés: 5/5

További sok sikert!:)
http://thetimeismylife.blogspot.hu/


Hurt...

Kinézet: A fejléc nagyon jó, a betűszín meg a háttér is tetszik, helyesírási hiba alig (ez plusz pont). Ugyanaz a dolog zavar, mint a másik blogodnál: vessző elhelyezése, és az emberek megszólalása közötti szünetek. Amúgy nagyon jól néz ki összességében.
Értékelés: 5/3

Történet: Az alap történet tetszik, csak nagyon hirtelen vannak fordulatok, és én személy szerint néha elvesztem az írásodban. A karakterek jók, a részek egész hosszúak. Csomó dolog nem tiszta, meg nem tudom néha, hova tegyem Kate kitöréseit.
Értékelés: 5/2

Bocsi, de én tényleg így látom. Azért sok sikert, és ne hagyd abba a blogod a kritikám miatt, mert sok rajongód van, akik számítanak rád. ^.^
http://hurt-and-dark.blogspot.sk/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése