2013. augusztus 15., csütörtök

Kritika #7

Iránytű Önmagamhoz

Kinézet: Fejléc szép, a háttér, meg a zene jól megy a blogodhoz. A betűszín megfelelő, látható. A moduloknál, meg az oldalaknál van egy kis problémám. Kezdjük először a moduloknál. Ott ki van rakva, hogy "Múlt", ahol gondolom a bejegyzések vannak, de ha odakattintok, nem történik semmi. Szerintem kitehetnéd az oldalmegtekintést is, mert az alap dolog egy blogra. Az oldalak nagyon jól ki vannak dolgozva, kivéve a "fejezetek" című, mert ott nincs semmi. Oda tényleg kirakhatnád a részeket, mert ilyen esetbe, ha valaki nem tudja megnyitni azt, amit én (szolgáltatótól is függhet), akkor az is egy lehetőség. De így nekem most végig kellett mennem az egész blogon visszafele, hogy elölről el tudjam olvasni az egészet. Helyesírási hibát nem találtam benne, aminek irtózatosan örülök. :) Csak az első rész végén, amikor Mr. Lundeholm beszélt, utána azt írtad, hogy Mr. Andresson. Lehet, hogy elírás, vagy valami, lehet, hogy nem, csak ott én személy szerint kicsit eltöprengtem, hogy ez meg ki. :D
Értékelés: 5/4

Történet: Nekem a történet nagyon tetszik, igaz nem tudom, hogy mennyi ebből valóság, és mennyi csak kitaláció, hogy létezik-e Benny vagy sem, de attól lesz érdekes és izgalmas. A részek jó hosszúak, amiknek az olvasóid biztos nagyon örülnek. Nem tudom, hogy jól láttam-e, hogy minden részt tegnap hoztál, de ha igen, akkor nagyon ügyes vagy. :) Kíváncsi vagyok a történet folytatására, ezért biztos, hogy feliratkozom. :)
Értékelés: 5/5

További sok szerencsét a blogodhoz!:)
http://compass-to-myself.blogspot.hu/


1 megjegyzés:

  1. Szia BonyŁ!

    Köszi, hogy szóltál az elírást illetően. Nemrég átneveztem pár szereplőt, és Mr. Andreassonból lett Mr. Lundeholm. És nem vettem észre, hogy ott még a régi maradt. XD
    A fejezetekhez kitettem a fejezeteket, csak nem tudod másik oldalon megnézni, mert tettem egy blokkoló kódot. :3
    Hogy mennyi ebből a valóság? Mondjuk úgy, hogy 75%. Az én életemről szól valamennyire (amúgy csak megsúgom: az összes főszereplő nevét az ABBA tagoktól kölcsönöztem, de ez titok...). Benny létezik az életemben, csak nem velem egy idős, de a fantáziámnak ki szabhat határt? ;)
    A 'Múlt' résznél majd szeptemberben lesz egy szeptember is. A havi archívumot szeretem, mert az a lépcsőzetes archívum nekem túl sok. :)
    Igen, minden részt tegnap hoztam, mert átírtam a régi fejezeteket egy kicsit. :D
    Köszönöm a kritikát, és a feliratkozást is. És örülök, ha tetszik. :)

    VálaszTörlés