2013. augusztus 28., szerda

Kritika #13

Complicated

Kinézet: A fejléc szerintem baromi jó, nekem nagyon tetszik. Ami a legjobb benne, hogy illik a háttérhez, a zenéhez, tehát úgy mindenhez. :) A betűméret és a betűszín is jó, olvasható. A modulok és az oldalak nagyon tetszenek, és ötletesek. Helyesírási hibát nem nagyon találtam benne, aminek nagyon örülök. De megemlíteném, hogy ne mindenhova tegyél szóközt, mert ez így egy kicsit fura.
Értékelés: 5/4

Történet: Nagyon egyedi, én személy szerint még ilyen (vagy hasonló) bloggal nem találkoztam. Nagyon tetszenek a karakterek, és különösen jó, hogy a csajbanda nem valami elkényeztetett kis izé, hanem egy rockbanda. Érdekes (persze pozitív értelemben), hogy én a fejléc alapján úgy gondoltam volna, hogy Harry meg Lights össze fognak jönni, és ez lehet, hogy meg fog valósulni valamikor, de most még ellenszenvesek egymással. A párbeszédek köztük olykor-olykor nagyon viccesek. Csodálkoztam, amikor Zayn jóba lett a Lights-val, erre nem számítottam. Mondjuk leginkább őt tudnám beleképzelni a rock világába. :) Csak jókat tudok mondani, ezért nem is szaporítom a szavaimat.
Értékelés: 5/5*

További sok sikert! :)
http://so-comp-li-ca-ted.blogspot.sk/

1 megjegyzés: