2013. október 29., kedd

Kritika #18

Infinity

Kinézet: A háttér egyszerű, de szép, illik a fejléchez. Nekem a fejléced tetszik, a színek összhangban vannak egymással. Modulok, oldalak jók. A betűhöz lenne pár szavam... először is, szerintem egyértelműsítsd és csak egy betűtípust, betűméretet használj, mert így nekem például nagyon zavaró volt, hogy valamikor nagyobbal írtad, valamikor nem, egyszer ilyen betűtípus volt, máskor meg olyan. Erre figyelj oda. Helyesírási hiba alig volt benne, aminek nagyon örülök.
Értékelés: 5/4

Történet: Az alapsztorid nagyon jó, jól fogalmazol, mondjuk néha nem mindig lehet követni egy-egy részt, például, hogy ki mit mondott, úgyhogy szerintem az mindig tüntesd fel. Nekem tetszik, hogy különleges neveket használsz benne, és hogy eseménydús az egész. A szereplőid jól megformáltak, egyediek. Az olvasóid örömére a részeid nagyon-nagyon-nagyon hosszúak, aminek biztos nagyon-nagyon-nagyon örülnek. :)
Értékelés: 5/4

Láttam, hogy most szünetel a blogod, és azt tanácsolnám, hogy azonnal folytasd, mert az infinatorok számítanak rád! :)
http://imtheinfinity.blogspot.hu/

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kritikát! :D
    ui.: betűim magától ugranak el, és nem tudok velük mit kezdeni:| beállítottam egyméretre, és egyszerűen nem akarnak úgy is maradni
    IR*

    VálaszTörlés