2013. november 2., szombat

Kritika #19

Boundles Secrets

Kinézet: A háttér szép, a fejléc is, csak az a gond, hogy el van nyújtva. A betűszín, betűméret megfelelő. Nekem tetszik, hogy beleraksz egy-egy gifet, szerintem ezzel fel dobod magát a blogot.
Oldalak jók,  mondjuk én a modulok sorrendjén változtatnék (oldalmegjelenítés, feliratkozók, ennyien vagytok most, blogarchívum, szavazás [mindkettő], chat, chachi gonzales, cserék, blogverseny, magamról).
Helyesírási hiba az elején több volt, de most már alig találtam benne. Ez jó. :)
Értékelés: 5/4

Történet: Nekem a történet nagyon tetszik, most már sokkal jobban fogalmazol, mint eddig. A karaktereid nagyok jók, nekem tetszik, hogy Honey nem tud választani a két fiú közül. Az különösen tetszik, hogy nem csak diákszerelem van a történetedben, hanem egy tanár-diák kapcsolat is belekerült.
Értékelés: 5/5

Gazdagodtál egy feliratkozóval! :)
http://boundlesssecrets.blogspot.hu/?m=0

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése