2013. október 12., szombat

Interjú kérdések

A blogverseny nyerteseihez szól most e bejegyzés!
Itt van az interjú, ami húsz kérdésből áll.
Még egyszer gratulálunk minden egyes nyertesnek.♥ :)

1. Örülsz, hogy nyertél a versenyen?

2. Van testvéred? Ha igen, jóba vagy vele?

3. Ki a kedvenc énekesed?

4. Amikor írsz, mi ihlet?

5. Mi a kedvenc évszakod?

6. Mi alapján alakítod a szereplőidet?

7. Mi a kedvenc blogod?

8. Miről szól a kedvenc blogod?

9. Mi a kedvenc állatod?

10. Mi a blogod címe?

11. Volt már olyan, amikor valaki más helyébe képzelted magad (nem úgy, hogy átérezted a fájdalmát, hanem hogy elképzelted milyen lenne az ő testébe, viszont a te lelkeddel)?

12. Tudsz jó design blogot?

13. Melyik suliba jársz? Hányadikos vagy?

14. Volt már olyan, amit meg akartál valaha változtatni magadon?

15. Mi a kedvenc zenéd?

16. Ki a példaképed?

17. Mi a kedvenc színed?

18. Mi alapján választod a blogod külsejét?

19. Mi a kedvenc filmed?

20. Hány díjat nyertél eddig?

+1. Szereted Justin Bieber-t vagy a(z) One Direction-t?


4 megjegyzés:

  1. 1. NA NÁ! Ki ne örülne egy ilyen jó helyezésnek?! Amúgy köszi, dobott egy csomót az írásba vetett önbizalmamon a helyezés.

    2. Nincs testvérem és nem is akarok. Nem bírom a kicsiket, talán ha 1 vagy 2 évvel lenne csak fiatalabb, akkor oké lenne...

    3. A Zantibar énekese, Terecskei Rita hangja nekem az abszolúte kedvenc. Persze imásom az 1D-t is, ők hatan civakodnak bennem az elő helyért. :)

    4. Semmi. Nem hiszek az ihletben. Mert nekem nem ihletem van, hanem ötletem. Igazából, szerintem csak egy jó gondolatmenet kell, amiből megszületik az ötlet és kész. Az ötletek általában nem íráskor jönnek. Legjobbak akkor, mikor ülök a buszon és nézek ki a fejemből. Számomra ez megnyugtató és könnyen száguldanak a gondolataim ilyenkor.

    5. A tél. Nem csak azért, mert téli gyerek vagyok, hanem egyszerűen szeretem a letisztult fehéret. Télen nyugalom van, nem az az őrült sínvilág mint ősszel és nem az illatár mint tavasszal.

    6. Általában a történet alapja adja magából. Ha azt akarom, hogy valakit ne kedveljenek, felerősítem a gondolatmenetét hisz ekkor belelehet látni a fejébe. Megmutathatom, mennyire vagy épp mennyire gondoskodó a személyisége. Az én történetemben mind a kettő van. De ez csak attól függ, hogy mi a célom velük.

    7. Bloody Nightmare.

    8. Arról, hogy miképp lehet változatosan megölni az 1D-t.

    9. Tengerimalac. Totális kedvenc.

    10. The Common Reality~A közös valóságunk. Bár kicsit értelmesebbnek tartottam volna a azt a kérdést, hogy "miért ez a blogod neve?". Igazából szerintem ez a cím találó. Lou és Harry alkottak egy olyan valóságot a Bugris Boldizsár fogadó 13-as szobájában, ahol egymásnak élhettek, ha csak egy-egy éjszakákra is... Volt egy olyan valóságuk, ami csak a kettejüké.

    11. Aha, mindig amikor írok.

    12. Nem nagyon. Ez annyira nem foglalkoztat, megkérek valakit hogy készítse el a fejlécem és szia.

    13. Aszód, Petőfi gimi. 9.F Angol-námet tagozat.

    14. Nem. Ilyen vagyok, ezt kell szeressem és nem fogok azért megváltozni, mert azt mondják, kövér vagyok, vagy nagy az orrom vagy egyszerűen ronda az arcom. Megtanultam magasról, nagy ívben letojni minden utálkozót.

    15. Ha műfaj akkor Pop-rock és Rock. Ha banda, akkor Tankcsapda és Zanzibar. Ha szám, akkor A nevem Rock és a Normális vagyok.

    16. Nincs. Nem szeretek felnézni másokra, mert egyik ember sem több a másiknál, mert ha tudásban és külsőben nem is egyezünk, belül ugyan azok vagyunk.

    17. Fekete.

    18. Hogy valami köze legyen a sztorihoz. A TCR-nél a rózsáknak is jelentése van.

    19. Házibuli.

    20. Nem tudom. Küldés alapján, minden blogot összevetve kb. 20-at, de ilyet, mint ezt... Talán 4-et.

    +1 Justint nem szeretem azért, mert kezd elfajulni a személyisége. Persze vannak jó számai, de a botrányai ellenszenvessé teszik a számomra. Az 1D-t pedig úgy szeretem ahogy van.

    VálaszTörlés
  2. 1. Természetesen. Nagyon meglepett, azóta is nehéz elhinni.

    2. Három bátyám van, kettővel nagyon jóba vagyok, sajnos a harmadikkal az utóbbi időben megromlott a kapcsolatom.

    3. Ez egy nagyon jó kérdés. Azt hiszem Noah az, mert gyönyörű hangja van (Keresettek rá youtube-on, cover énekes.)

    4. A napi, heti benyomások, vagy épp amit akkor olvastam, filmet láttam.

    5. A tavasz. Imádom az időt, a virágzó fákat, csiripelő madarakat, a tudatott, hogy végre t
    túl vagyunk a telen.

    6. Mindenképpen érzés alapján. Ha kedvelek egy szereplőt, pozitív egyénisége lesz, ha nem akkor negatív. De sokszor maguk alakítják magukat.

    7. A magyar Dark fanfiction fordítás.

    8. Harry Styles-ról és Bo-ról. Szerelmi történet. Engem nagyon leköt.

    9. A hópárduc, de mivel ilyen házi állatom nem lehet, a házi macska az.

    10. Én és a Damonom.

    11.Még soha, de így belegondolva, nagyon fura lehet. Mindenképpen izgalmas, egy napra kipróbálnám.

    12. http://hands-up-design.blogspot.hu/ Nagyon megvoltam elégedve a munkájukkal.

    13. Az Avasi Gimnáziumba járok, Miskolcon. 12-es vagyok, jön az érettségi o.O

    14. Természetesen. Állandóan van valami amin szívesen változtatnék.

    15. A Demons, az Imagine Dragonstól.

    16. Demi Lovato (szerintem ahhoz, hogy felvállalja a betegségét, nagyon sok energia kellett)

    17. A sárga és a zöld együtt, de a kéket is nagyon kedvelem (nem tudok dönteni, sajnálom).

    18. A történet alapján. Szerintem fontos, hogy a kettő passzoljon egymáshoz.

    19. Eredet (életem eddig legjobb filmje)

    20. Ezzel együtt négyet, de remélem lesz majd több is.

    +1. Pár hónapja engem is elért a One Direction láz (jobb későn mint soha). :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Megválaszoltam a kérdéseidet a főoldalamon: http://finally-weekend.blogspot.hu/2013/10/jeges-eszak-legjobb-kinezet-dij.html
    Még egyszer köszönöm a díjakat. :)

    Ölel,
    Frida

    VálaszTörlés
  4. 1. Hát persze! Nagyon örülök, hogy mások elismerik az írásaimat és egy csomó önbizalmat adott.

    2. Van egy 13 éves öcsém. Elég sokat veszekszünk/verekszünk, de általában nagyon gyorsan kibékülünk és ő az egyetlen, aki minden titkomat tudja. :)

    3. Igazából nagyon sok zenét hallgatok, nemek akármilyen zenei műfaj jöhet, de a legjobban a poppot szeretem, azon belül a One Direction és Bruno Marsot.

    4. A legtöbb ötlet csak úgy kipattan az agyamból, de van mikor zenék, képek, vagy esetleg a valóság ihlet meg.

    5. Hát nem is tudom... Talán a telet mondanám, viszont csak akkor, ha van hó. Szeretem a tél hangulatát, az Adventet, a Karácsonyt, meg ugye ott van a téli szünet is! :)

    6. A történettől függ. Általában szeretem a főszereplőt magamról mintázni és mindenkinek próbálok jó és rossz tulajdonságokat is adni.

    7. Hát úgy 50-60 blogot olvasok jelenleg, szóval nehéz kedvencet mondani, de ha mégis kéne akkor egy angolt mondanék, amire a Wattpadon találtam rá, nálam az After mindent visz! :))

    8. Ebben a fiúk nem híresek, inkább ilyen punkok, Liam kivételével. A főszereplő csaj túlságosan szolid, jó kislány, de megismeri Harryt és átalakul az egyénisége, végre megtanul élni.

    9. Igazából nincs nagyon kedvencem, mivel van egy rossz tulajdonságom, hogy minden állattól rettegek.

    10. Summer '09

    11. Persze volt, de főleg csak könyvek és blogok olvasása közben, na meg íráskor. Szerintem nem lehet jól írni anélkül, hogy bele nem tudnád magadat képzelni mások helyzetébe.

    12. Régen Noricii-é volt a kedvencem, most viszont én is keresek egyet, mert szeretnék egy új fejlécet csináltatni.

    13. Gimnázium 10. osztályába járok, hatodik után felvételit kellett írnom és úgy kerültem be.

    14. Szerintem senki sem gondolja azt, hogy ő hibátlan, maximum elfogadja magát. Sajnos én most pont azt a korszakomat élem, hogy semmiben sem vagyok jó, bennem semmi sem szép. Tipikus tinédzser korszak...

    15. Mindig más, de azt hiszem péntektől a Story of my life lesz! :))

    16. Sok embernek van példaképe, nekem azt hiszem, még nincs. Sok embert nagyon jól ismerni kell ahhoz, azt mondhassam: "igen, ő a példaképem!"

    17. Türkizkék/zöld

    18. Noricii csinálta a fejlécemet, én meg megpróbáltam ahhoz passzoló dolgokkal díszíteni a blog kinézetét.

    19. Nincs kedvencem, de nagyon szeretek filmet nézni. Teljesen mindegy, hogy milyen, lehet romantikus, vérengzős, fantasy, a lényeg, hogy felkeltse a figyelmemet és valahogy megérintsen.

    20. Ez a 4. :))

    +1: Már majdnem másfél éve vagyok Directioner, viszont Justint, nem kedvelem. Az zenéjét szeretném, de a viselkedése miatt annyira megutáltam őt, hogy a számait sem bírom meghallgatni, sajnos. :(

    Még egyszer köszönöm a díjakat! <3

    VálaszTörlés