2013. október 10., csütörtök

Blogverseny - Legjobb író kategória

Na, meghoztam ennek a kategóriának is az eredményét. Szoros volt, és gratulálok minden egyes résztvevőnek, nagyon jó blogokat írtok!! :)

III. hely

Once Upon a Song

Once Upon a Song

II. hely

The Common Reality~A közös Valóságunk

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj-0UnBALdul4yhV08Sqm9j1ZbtgOFpEW4Ky88SuUNGTRy5B4c1X7V-jpUduwMZwugSSR2gFs9i4thpGWHWy40aHB7iu0OTaLjO6-wlKT2RPM8i8PFSQogNod1HLUzM5o0lU1VaD6rBD08B/s1600/fejl%25C3%25A9c.jpg

 I. hely

Summer '09

Summer '09




DÍJAK:

I. hely













 + interjú


II. hely













 + kritika


III. hely 














Gratulálunk mindenkinek!!♥ :)



4 megjegyzés:

  1. Úristen! Nem hiszem el, 3.lettem? Nagyon szépen köszönöm! :D Nem gondoltam volna hogy benne leszek, most nagyon boldoggá tettetek engem! Mégegyszer köszönöm! Ki is teszem a díjat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, amúgy meg csak magadnak köszönheted, hogy jól írsz :)

      Törlés
  2. Te jó ég! Legjobb író I. helyezés?! Ez valami eszméletlen! Annyira boldog vagyok! Nagyon-nagyon szépen köszönöm! <33

    VálaszTörlés