2013. szeptember 15., vasárnap

Kritika #16

~You're My Life~


Kinézet: A háttér szép, a zenék jók. A fejléc nekem nem annyira tetszik az árnyalatok miatt, de viszont megy a blog külsejéhez. A betűszín lehetne sötétebb, mondjuk olyan, ami a modulnál a szereplők nevével van írva. A betűméret megfelelő. Az oldalak jók, a modulok szintén. Helyesírási hiba annyira sok nem volt benne, de megemlíteném, hogy a mennyünk helyett menjünk-et kéne írnod, meg az írásjelek után kéne szünet (Blabla. Blabla.).
Értékelés: 5/3

Történet: Az alapsztori szerintem jó, viszont nekem nem annyira tetszik az írásmódod. Bocsi, de szerintem gyerekesen írsz. A karakterek viszont tetszenek, jók.
Értékelés: 5/2

Ne haragudj, én tényleg így látom, de semmiképp se hagyd abba az írást, mert az olvasóid számítanak rád! :)

http://youremylife1dfanfiction.blogspot.ro/





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése