2013. szeptember 7., szombat

Kritika #14

Once Upon a Song


Kinézet: Nekem a fejléc tetszik, illik a blog hátteréhez, meg magához a történethez. A háttér, betűszín, betűméret megfelelő. Modulok jók, de szerintem a nézettséget is kitehetnéd, viszont az klassz, hogy ott van a három főszereplőtől egy idézet. Az oldalak is tetszenek, bár aki nem tud angolul, annak nehéz megértenie (de ez nem nagy hiba, mivel manapság mindenki tud angolul). Helyesírási hibát alig találtam, bár szerintem a vessző elé ne tegyél Space-t, mert az kicsit fura. Az különösen tetszik a blogodba, hogy minden rész előtt van egy "idézet", amit a szereplők épp gondolnak/gondoltak.
Értékelés: 5/4

Történet: Érdekes, természetesen jó értelemben. A karakterek egyediek, megosztva jók és rosszak. Örülök, hogy nem valami szerelmi-háromszög közepére csöppentünk, hanem egy legjobb barátságba két személy között, és egy egyoldalú szerelembe egy harmadik személy iránt. Szerintem nagyon jól írsz, úgyhogy mindenképp folytasd. :)
Értékelés: 5/5

További sok sikert! :)
http://one-direction-story-with-bella.blogspot.hu/

1 megjegyzés:

  1. Jaj nagyon szépen köszönöm! Feldobtad a napomat! :)
    De egy valamit nem értek..a nézettség kint van mindig is kint volt, ne de mind egy lehet nem vetted észre. Mégegyszer nagyon köszönöm a kritikát! :)

    VálaszTörlés